CONCEPT – COPY – CONTENT

René van der Meulen

René van der Meulen

Concept, copy, content

Mijn naam is René van der Meulen: creative director, copywriter, (eind)redacteur en content marketeer. De afgelopen 35 jaar adviseerde ik de meest uiteenlopende merken op het gebied van corporate, interne en loyaliteitscommunicatie. Off- en online, B2C en B2B.

Op dit moment ontwikkel en realiseer ik (SEO) websites, apps, social mediacampagnes, digitale nieuwsbrieven, persberichten, blogs, video’s en animaties.

Dat doe ik onder andere voor BDO accountants, AON verzekeringen, Topicus IT, Independer vergelijken, Smitsair luchttechniek, Brink’s waardetransport en DeltaSafe beveiliging.

En dat doe ik ook graag voor jou. Neem vrijblijvend contact met me op voor een ontdekgesprek.

E: rene@whynotcommunicatie.nl
T: 06-20762311

Ontdek mijn aanpak

  • Start met een gefundeerd merkverhaal
  • Destilleer een slimme communicatiestrategie
  • Schrijf een briefing én debriefing
  • Ontwikkel een onderscheidende through the line campagne
  • Gebruik data om bij te slijpen en aan te vullen
  • Communiceer consequent met je doelgroep
  • Blijf binnen het beschikbare budget